پشتیبانی امور مشتریان

«کارشناس پشتیبانی مشتری» یک موقعیت شغلی است که به صورت مؤثر و فوری به حل چالش‌ها و نیازهای مشتری می‌پردازد. از کارشناسان انتظار می‌رود مهارت مدیریت زمان را فراگرفته باشند و کار رفع مشکل موجود را سریعاً آغاز کنند. کارشناس امور مشتریان اولین نقطه اتصال و تعامل در ارتباط با مشتریان است. افرادی که در بخش پشتیبانی امور مشتریان فعالیت می‌کنند، کار بسیار حساسی دارند. زیرا برخورد آنها می‌تواند باعث نارضایتی و از دست دادن خریداران یا مشتریان بالقوه شود. به همین علت مهم است که این کارشناسان مهارت‌های لازم را داشته باشند.

پشتیبانی مشتریان
  • مهارت‌های بین فردی
  • صبور بودن و توانایی حفظ آرامش در شرایط تحت فشار
  • داشتن نگرش مثبت
  • فن بیان قوی
  • مهارت حل مسئله
  • آشنایی با زبان بدن
  • توانایی گوش دادن موثر
  • آشنا با سیستم‌های CRM
  • مشتری مداری
  • مهارت انجام چند کار همزمان، مدیریت و اولویت‌بندی آن‌ها
  • پاسخ به تماس‌های تلفنی مشتریان
  • پاسخ به درخواست‌ها و سؤالات آنلاین مشتریان (از طریق تیکت، چت زنده وب‌سایت یا شبکه‌های اجتماعی)
  • مشکل مشتریان کامل بررسی و برطرف شود و به بخش دیگر ارجاع نشود. اگر مشتری تیکت یا پیامی در چت ارسال کرده است که نیاز به تماس دارد فورا تماس گرفته شود.
  • اگر مشتری درخواست مرجوعی دارد و در چت یا تیکت ثبت کرده ست با مشتری تماس گرفته شود جویای مشکل شوید و در صورت لزوم درخواست مرجوعی ثبت کنید.
  • مدیر پشتیبانی تمامی کار هایی که کارشناسان انجام می دهند روزانه بررسی کند و گزارش کاملی از وضعیت رضایت یا نارضایتی مشتریان و مسائل پیرامون پشتیبانی ارائه دهد.
  • پیگیری مشتریان بعد از دادن پاسخ اولیه به آن‌ها
لطفاً برای تکمیل این فرم، جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال کنید.
نام
Click or drag a file to this area to upload.
پیمایش به بالا